Den vanligste årsaken til dette er at du har lagd deg flere brukere på Luado. Dette skjer ofte ved at man har skrivefeil i e-post ved bestilling, har 2 forskjellige e-post-brukere (gmail og hotmail for eksempel), eller logger inn med AppleID/Google (som lager en ny bruker automatisk).
Det er mest normalt å ha lagd seg en bruker med e-post dersom du opprettet en bruker i sammenheng med bestilling av oppdrag, enten på Luado.no eller via IKEA. Da vil du allerede ha en brukerprofil hos Luado og trenger ikke å registrere en profil.
Hvordan få tilgang på riktig brukerkonto med aktiv bestilling:
- Se om du har fått en bestillingsbekreftelse på e-post fra Luado (husk søppelpost)
- Noter deg hvilken e-post-konto du har mottatt e-post fra oss på
- Logg deg ut av Luado ved å trykke på "Min side" og "Logg ut"
- Logg deretter inn igjen med samme e-post som bestillingsbekreftelsen er sendt til og be om et engangspassord
Kommer jobben fortsatt ikke opp ber vi deg ta kontakt med kundeservice.