Først og fremst, velkommen til Luado! Vi ser frem til å hjelpe deg. For at du skal få en best mulig opplevelse, syntes vi det er viktig at du har fått en kjapp introduksjon av hvordan Luado fungerer:
- Vi er en formidlingstjeneste. Det vil si at personen du bestiller hjelp av gjør jobben selvstendig - men du har Luado i ryggen som passer på at ting går som det skal.
- Luado-fikserne du kan bestille møter bestemte krav som gjør at han/hun får utføre oppdrag hos deg. Luado har gjort over 8000 IKEA-monteringer til sammen, så du skal føle deg trygg på at Luado-fikserne vet hva de driver med.
- Du må gi oss beskjed innen 48 timer dersom du ikke er fornøyd med arbeidet som ble utført av Luado-fikseren. Her finner du alt av informasjon til hva du skal gjøre om du ikke er fornøyd.
- Får du ikke møbel/deler i tide til dagen du har bestilt, husk å avbestille så fort som mulig ved å ta kontakt med fikseren direkte (du finner telefonnummeret i bestillingsbekreftelsen på mail). Du kan bestille på nytt når delene har kommet ved å ta kontakt med IKEA, slik at de kan legge inn en ny monteringsbestilling.
- Har du spørsmål relatert til bestillingen, finner du kontaktinformasjonen til Luado her.
- Har du spørsmål angående selve monteringen/reparasjonen, kan fikseren du har bestilt svare best på dette. Kontaktinformasjonen finner du i bestillingsbekreftelsen sendt på mail.
- Kommer ikke Luado-fikseren din til avtalt tid ber vi deg kontakte oss, så hjelper vi deg med en løsning.
- Skjer det noe uheldig på selve oppdraget, vil Luado-fikseren vite hvem han/hun skal kontakte.
Vi håper du blir fornøyd!