Den vanligste årsaken til dette er at du har lagd deg flere brukere på Luado. Dette skjer ofte ved at man har skrivefeil i mail ved bestilling, har 2 forskjellige mail-brukere (gmail og hotmail for eksempel), eller logger inn med AppleID/Google (som lager en ny bruker automatisk).
Det er mest vanlig å ha lagd seg en bruker med mail dersom du opprettet en bruker i sammenheng med bestilling av oppdrag - da vil et passord ha blitt sendt til deg (på mail) når du bestilte jobben. Sjekk gjerne søppelpost om du ikke finner den i innboksen.
Hvordan få tilgang på riktig brukerkonto med aktiv bestilling:
- Se om du har fått en bestillingsbekreftelse på mail fra Luado (husk søppelpost)
- Noter deg hvilken mail-konto du har mottatt mail fra oss på
- Logg deg ut av Luado ved å trykke på "Min side" og "Logg ut"
- Logg deretter inn igjen med din originale innloggingsmetode
Kommer jobben fortsatt ikke opp ber vi deg ta kontakt med kundeservice.