Først og fremst; så synd at du ikke er fornøyd med oppdraget du bestilte via Luado!
Det kan være greit å vite at Luado er en formidler av kontakt, og har ikke direkte ansvar for oppdraget som avtales og utføres gjennom tjenesten. Vi anbefaler derfor at du aller først gir beskjed til fikseren din om at du ikke er fornøyd. Med det sagt vil vi selvfølgelig gjøre vårt beste for å hjelpe deg og lar ingen kunde stå igjen alene. Skulle du trenge litt hjelp på veien, så er vi her.
Reklamasjons-prosessen:
- For en rask og smidig prosess ønsker vi kort og konkret informasjon som du kan fylle inn her.
- Luado-teamet vil behandle henvendelsen din så raskt vi klarer.
- Vi tar kontakt med deg for å komme frem til en løsning.
For å bli vurdert for en slik prosess stilles disse kravene:
- Oppdraget er bestilt og bekreftet via Luado’s plattform.
- Luado’s brukervilkår har blitt fulgt.
- Klage på utført oppdrag er sendt skriftlig til Luado/fikser senest 14 dager etter at oppdraget er utført.