Det er aldri gøy å motta en klage på arbeidet sitt. Noen ganger har det kanskje skjedd uhell der du vet hva som bør gjøres, i mens andre ganger er du uenig i hendelsesforløpet og forstår ikke problemet.
Ved å være fikser på Luado forventer vi at du klarer å håndtere alle klager selv. Du står ansvarlig for oppdragene du utfører, og med dét fører det også med seg kundeoppfølging. Opplever vi at du ikke tar ansvar, kan en konsekvens bli at profilen din blir permanent fryst.
Heldigvis skjer dette sjeldent, og som oftest er Luado-fiksere superflinke til å levere topp kundeservice! Husk at disse kundene har valgt akkurat deg til å utføre jobben, det er noe å være stolt over.
Så, hva skjer når ting ikke går helt som planlagt?
Vi forventer at dere forsøker å løse saken dere i mellom. Se gjerne diverse løsningsforslag her. Syntes du det er vanskelig skal du ikke nøle med å kontakte oss, så hjelper vi deg.
Blir vi kontaktet av kunden vil vi ringe deg for å diskutere hva som bør gjøres videre.
Ps! Vi vet at klager vil skje fra tid til annen, og det viktigste er at vi samarbeider om en løsning som fungerer for begge parter.
Dine rettigheter
Husk at du alltid har rett til å dra tilbake på oppdraget for å rette opp i feilene (dersom kompetansen din strekker til).
Ps! Kunden har rett til å holde igjen betalingen til problemet er løst ved å melde inn at jobben ikke er godkjent på jobbsiden.